Tessa Hermanussen (Landgoed de Barendonk)

Na een kennismakingsgesprek met Linda zijn we samen met Jody aan de slag gegaan om te kijken wat de beste aanpak voor ons zou zijn.

Jody kwam zelf met leuke ideeën en samen hebben we een plan van aanpak gemaakt om onze LinkedIn pagina van nieuwe content te voorzien. Daarnaast is Jody aan de slag gegaan met onze nieuwsbrieven. De samenwerking met Social noot hebben wij als zeer prettig ervaren. De dames zijn deskundig en creatief.

Wil jij de social kanalen van een nieuwe impuls voorzien, dan zou ik zeker eens contact opnemen met Jody & Linda.

Jeff van Tol (Activato)

Ik leerde Social Noot kennen via een klant en was direct onder de indruk van hun online portfolio (grafisch ontwerp). De communicatie verliep vlot en het voelde alsof ze precies snapten wat ik voor ogen had met Activato. Ze combineerden hun expertise met mijn feedback, wat resulteerde in een frisse en herkenbare huisstijl.

Dankzij hun online marketing strategie begrijp ik nu ook beter welke online marketingactiviteiten bij Activato passen. Ik ben meer dan tevreden en zou Social Noot zeker aan anderen aanraden vanwege hun persoonlijke aanpak en creatieve inzicht.

Erik Janssen (Visit Land van Cuijk)

Al een aantal jaren ligt het beheer van de sociale media kanalen van Visit Land van Cuijk (Facebook en Instagram) volledig in handen van Social Noot. Naïef? Nee. Blind vertrouwen? Ja.

Linda en Jody hebben dat vertrouwen overigens ook geen moment beschaamd. Ze weten precies wat ze doen, waarom ze dat doen en hoe ze dat doen. En: wat ze doen doen ze ook goed. Goed doordacht en planmatig, maar ook flexibel. Ze houden zich aan gemaakte afspraken, maar nemen ook de ruimte om nieuwe ideeën aan te dragen. Ze zijn overtuigd van wat ze in huis hebben, maar blijven desondanks voortdurend afstemmen met Visit Land van Cuijk. Niet als opdrachtnemer, maar als partner. 

Zo zien wij Social Noot ook; als een partner die er samen met ons voor gaat om beter te worden in waar we nog niet zo heel goed in waren.

1 2 3 4 5
×