Ingrid Logtens (Kersten Assurantiën)

Op onze vraag om ons (medewerkers van Kersten Assurantien) te trainen in het gebruik van social media, heeft Social Noot ons een duidelijke training geven over de mogelijkheid om je social media kanalen op een goede manier in te zetten en hiermee ook je werkgever bij je volgers onder de aandacht te brengen. Linda heeft, op een prettige manier, in 2 uur ons enthousiast gemaakt over likes, reposts en het gebruik hiervan. Nu is het aan ons om hiermee aan de slag te gaan. De mogelijkheden van social media zijn enorm.

Fijn dat jullie ons willen begeleiden in onze reis op social media. Geen vraag is te veel. Dank je wel voor jullie enthousiasme en betrokkenheid.

Kersten Assurantiën
Remi van Bergen (Topic Regiomagazine)

Zelf dacht ik dat ik aardig goed bezig was met Social Media, maar sinds Linda en Jody het zakelijke gedeelte hebben overgenomen krijg ik meer likes, meer reacties en daardoor ook meer klanten. Linda heeft een goed strategisch plan opgesteld, waarbij ze heeft gekeken naar de toenmalige bezoekers en hoe ze mijn potentiële lezers en klanten kan bereiken. Erg leuk om te zien dat dit nu al zijn vruchten afwerpt. Ja, ik ben er blij mee en beveel Social Noot graag bij u aan!!!

Susan Mulders (Berg en Dal Bruist)

Afgelopen zomer samen mogen werken met Social Noot. Linda en Jody hebben zowel het social media beheer als de advertentiecampagne voor de Zeven Zinderende Zomerweken via het platform bergendalbruist op zich genomen. De gehele samenwerking als zeer prettig en professioneel ervaren. De resultaten mogen er zijn! Een significante groei in het aantal FB en Insta volgers en de advertentiecampage heeft zijn werk gedaan en vele bezoekers naar de website geleid.

Berg en Dal Bruist
1 2 3 4 5
×