Social media strategie
Social media is een handig hulpmiddel om in contact te komen met (potentiële) klanten.
Máár wist je dat slechts 2% – 5% van je volgers jouw social media bericht in hun tijdlijn zien verschijnen?
Dat kan beter! Een social media strategie biedt jou een stevige basis om invulling te geven aan de social media kanalen van je bedrijf. Vanuit een social media strategie bouw je aan een kanaal die waarde toevoegt voor jouw (potentiële) klant. Daarnaast werk je op deze manier aan de doelen voor je bedrijf. Wil je meer bereik, naamsbekendheid of meer verkopen van je product of dienst? Start bij het begin; je eigen social media strategie.
Van start met een social media strategie
Om jou en je bedrijf te leren kennen plannen we een kennismaking in. Vanuit daar starten wij met een inventarisatie van je bedrijf. Alles dat nog vragen bij ons oproept ontvang je een aanvullende vragenlijst per e-mail. Daarna kan het échte werk beginnen en schrijven we jouw social media strategie.
In de social media strategie zoomen we in op
Bedrijf in het kort
Doelstellingen van je bedrijf
Missie, visie en merkwaarden van je bedrijf
Concurrenten
Doelgroepen
Social media statistieken
Oplossingen doelstellingen
Social media adverteren
Contentsoorten en vormen
Hashtags
Voorbeeld contentplanning
Het bereiken van je (potentiële) klanten gaat verder dan alleen social media. Daarom nemen we ook de inzet van mailings, SEO en blogs mee in deze social media strategie.
Prijs op aanvraag