Social Media Strateeg

Visit Land van Cuijk

 

De uitdaging

De positie van het Land van Cuijk versterken, als aantrekkelijke regio voor toeristen en inwoners

Onze aanpak

Strategische sessies om de positie van het Land van Cuijk te versterken

Wekelijks plaatsen van interessante content rondom diverse thema’s

Promotie van campagnes zoals de ‘Zomer van een Goei leven’ en de ‘Online Vakantiebeurs Land van Cuijk’.

Social media advertentiecampagnes gericht op naamsbekendheid, een groter bereik en conversies.

Het creëren van beeldmateriaal passend bij de nieuwste ontwikkelingen van de social media platforms.

De resultaten

Professionele uitstraling van de social media accounts Facebook en Instagram

Groei in bereik, naamsbekendheid en interesse voor de regio Land van Cuijk door toeristen en eigen inwoners

Campagnes waarover goed is nagedacht en de resultaten achteraf meetbaar zijn

Een sterke positie van Visit Land van Cuijk als toeristisch platform

De positie om de (online)acties van Visit Land van Cuijk op elk moment verder te optimaliseren door het slim in zetten van (online)marketingvormen

“Wij zien Social Noot als een partner die er samen met ons voor gaat om beter te worden in waar we nog niet zo heel goed in waren.”

ERIK JANSEN

×