Training social adverteren

Leren adverteren voor beginners ‘Facebook & Instagram’

Je steekt veel van je kostbare tijd in het maken van berichten voor social media. Je doet je uiterste best op de teksten en maakt er mooie afbeeldingen bij. Ook zorg je ervoor dat er elke week  nieuwe berichten online staan, zodat je onder de aandacht van je doelgroep blijft. Dat doe je dus hartstikke goed! Toch voel je frustratie omdat de uren die je in social media steekt weinig respons opleveren en je weinig tot geen meetbare resultaten behaald. Je hebt moeite om je doelgroep te bereiken buiten je volgers om en merkt dat je inspanningen niet leiden tot meer websitebezoekers.

Het bereiken van je doelgroep kan in minder tijd dan jij nu denkt. Wij leren jou hoe je dit op een slimme en effectieve manier kunt doen tijdens onze training ‘Social Adverteren’.

Voor wie is deze training?

De training is geschikt voor de startende adverteerder via social media. Voor ondernemers die minder tijd willen besteden aan contentcreatie, maar wel hun bereik willen vergroten of meer bezoekers op hun website willen verwelkomen.

Doe mee met onze training ‘social adverteren’ en ontdek hoe je in minder tijd meer mensen kunt bereiken. 

Datum: 23 april, 28 mei, 25 juni of 2 juli
Tijd: Van 09:00 tot 13:00 uur
Locatie: Sambeek (bij Boxmeer)
Pilot prijs: € 175,- excl. btw (inclusief heerlijke lunch)

Wat je kunt verwachten

Een interactieve training waarin je de eerste stappen zet richting je allereerste campagne. We houden onze trainingen bewust kleinschalig, met een maximum van slechts 4 deelnemers per training. Op deze manier kunnen we garanderen dat iedereen de volle aandacht krijgt.

Een interactieve, praktijkgerichte training

Een rondleiding door de advertentiemanager van Facebook & Instagram

Geschikt voor beginnende adverteerders

Kennis om zelfstandig te kunnen adverteren

Tips & tricks om het maximale uit je campagne te halen

Een gezellige lunch om de dag af te sluiten

Wat je leert

We duiken samen in de advertentiemanager van Facebook & Instagram en leert hoe je zelfstandig een advertentiecampagne kunt instellen voor méér bereik en méér websitebezoekers. 

  • Wat het verschil is tussen de ‘promootknop’ en het échte adverteren
  • Welke knopjes en schuifjes in de advertentiemanager waarvoor dienen
  • Hoe je zelf een strategie kunt uitdenken
  • De looptijd en het budget van een campagne
  • Hoe je een doelgroep instelt
  • Welke advertentievormen er zijn en welke je het beste kunt inzetten
  • Hoe je verschillende advertenties kunt testen
  • Hoe je zelf een advertentiecampagne kunt instellen gericht op bereik en/of verkeer
  • Hulp bij het inrichten van je advertentiemanager account (optioneel)
×